fredag 13 mars 2009

Vårdop!


Nu är det ju snart äntligen vår! Även om det kom ett ruskigt snöfall här igår så känns det ändå som att det inte är såååååååå länge kvar tills det verkligen är vår! Ska bli så härligt! Förra våren hade vi dop för vår yngsta dotter. En riktigt vacker, solig dag! Jag pysslade till sådana här "blomsterbakelser" som dekoration på borden. Färgad oasis finns hos en del blomsteraffärer, dock fick jag springa runt i flera stycken innan jag fick tag i det och givetvis var det den som egentligen låg närmast hemifrån som hade! Lät den dra i vatten ett bra tag innan jag dekorerade med blommorna. Det var jättekul! Och blommorna stod sig så länge, jag tror vi hade kvar dem flera veckor efter dopet! Ett litet enkelt dekorationstips till dig som kanske ska ha dop eller någon annan tillställning i vår!

Inga kommentarer: